Gebouw & verhuur

Let op: wij verhuren niet in reguliere weekenden, zie ook de verhuur kalender! Huren tijdens schoolvakanties regio zuid is wel mogelijk.

Het eind 2006 opgeleverde clubgebouw van Scouting St. Lucia bestaat uit twee verdiepingen en heeft 3 spellokalen, een keuken, twee toiletruimtes (met elk 3 toiletten) en een douche.

Rond het gebouw is een speel/kampeerterrein aanwezig van ruim 2500 m2. Er is een overdekte kampvuurkuil aanwezig. Het terrein is omgeven door een hek en kan volledig afgesloten worden. "HK Het Juweeltje" heeft een binnencapaciteit van maximaal 50 personen.

Door de indeling en ligging is "HK Het Juweeltje" de ideale uitvalsbasis voor Scouting St. Lucia, maar ook voor andere verenigingen die op zoek zijn naar een bivakplaats met veel mogelijkheden.

Bekijk het fotoalbum hieronder voor een impressie van ons clubgebouw en terrein.

Bekijk hier wanneer ons clubgebouw nog vrij voor verhuur is.

Informatie verhuur

Adres Scoutinggebouw
'HK Het Juweeltje"
Sportlaan 1a
6369 VC Simpelveld
Zuid-Limburg, Nederland

Voor informatie, bezichtigingen en reserveringen kunt u contact opnemen met de beheerder van ons gebouw. Bij voorkeur per MAIL i.v.m. bereikbaarheid.

Sjaak Seroo
e-mail: sjaakseroo.ss@gmail.com