Inschrijfformulier | Scouting St. Lucia

Lijkt jou het ook leuk om lid te worden van Scouting St. Lucia Simpelveld? Of lijkt het je super om leiding te geven aan een enthousiaste groep kinderen? Vul dan je gegevens in op het inschrijfformulier. Je kunt altijd eerst 3 keer vrijblijvend komen meedoen, voordat je besluit middels het invullen van dit formulier lid te worden.

Ga de uitdaging aan!

Scouting is echt iets voor jou, als je houdt van actie, afwisseling, een uitgebreid spelaanbod, kameraadschap, knutselen, vuur maken, zelf koken, plezier en (misschien wel het leukste) ZOMERKAMP !!! Je bent al razend enthousiast en zou graag heel graag bij de scouting willen.... Dat kan !!!

Hieronder vind je alle informatie voor nieuwe leden, hier staat ook bij wanneer welke speltak opkomst heeft. Kom gerust een keertje (vrijblijvend) kijken en meedoen, dan kun je zelf zien of je het leuk vindt!

Contactgegevens van de speltakken vind je hier.

Informatie nieuwe leden
Informatie-nieuwe-leden-03-2024.pdf
Adobe Acrobat document 293.3 KB
Privacy statement Scouting St. Lucia
Privacy-Statement-05-2018.pdf
Adobe Acrobat document 213.3 KB

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Je gegevens worden door onze Scoutinggroep met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Persoonsgegevens ten behoeve van het lidmaatschap registreren we in Scouts Online, de administratieve applicatie van Scouting Nederland. Hierop is de privacywetgeving (AVG/GDPR) van toepassing. Op www.scouting.nl/privacy vind je het Privacy Statement van Scouting Nederland. Bovenaan deze pagina vind je het Privacy Statement van Scouting St. Lucia. Je hebt via Scouts Online (https://sol.scouting.nl) altijd toegang tot je eigen gegevens.